Rezerwacje przyjmujemy drogą elektroniczną na adres:

podolynia@podolynia.bieszczady.pl (prosimy o cierpliwość na odpowiedzi, ponieważ więcej pracujemy prymitywnymi narzędziami niż komputerem)

lub pod numerem telefonu

13 461 09 67

Potwierdzeniem rezerwacji pobytu jest wpłata zadatku (równowartość jednej doby), w ciągu 2 dni od  wstępnej rezerwacji, na poniższe dane. Pozostała kwota za pobyt płatna na miejscu gotówką lub przelewem drogą elektroniczną.

RACHUNEK BANKOWY:

75 1140 2004 0000 3102 7266 94**

(pełny numer konta otrzymują Państwo po dokonaniu rezerwacji telefonicznej lub drogą elektroniczną)

ODBIORCA:

Maja Barczyk Dwernik 21 B 38-713 Lutowiska

W TYTULE:

imię, nazwisko, termin, liczba osób

Mili goście…

1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00, a kończy następnego dnia o godz. 10.00.

2. Przybyłych meldujemy w dniu przyjazdu.

3. Rozliczenia za cały rezerwowany pobyt dokonujemy najpóźniej dzień po przyjeździe.

3a. Przy rezygnacji z części pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.

4. Przy rezygnacji z pobytu do 30dni przed planowanym przyjazdem zadatek przepada.

5. Jesteśmy upoważnieni przez Wójta Gminy Lutowiska do pobierania opłaty miejscowej od turystów.

6. Obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych wewnątrz budynku oraz jego najbliższym otoczeniu. Są wyznaczone miejsca do tego celu. Niedopałki wyrzucamy tylko do popielniczek rozstawionych na terenie gospodarstwa (dotyczy to także parkingu i drogi dojazdowej).

7. Ostre i niebezpieczne przedmioty prosimy wyrzucać do wyznaczonych w tym celu pojemników lub koszy na śmieci. Szczególnie dbamy o czystość trawnika, ponieważ mamy sympatyków bosych spacerów.

8. Prosimy nie zaśmiecać Bieszczadów. Śmieci pozostawiamy w miejscu zakwaterowania.

9. Prosimy nie używać w budynku jakichkolwiek palników, grzałek, kuchenek elektrycznych, gazowych, spirytusowych, otwartego ognia i innych mogących spowodować pożar.

10. Prosimy nie bać się zgłaszać usterek. Szybka naprawa usprawni Wam dalszy pobyt. Prosimy nie próbować naprawiać czegokolwiek samemu (włączanie wyłączonych bezpieczników, przepalonych żarówek itp.), od tego jest gospodarz, który zna specyfikę budynku. Jesteśmy przygotowani na wiele awarii, które wynikają ze zużycia sprzętów, ale musimy najpierw się o nich dowiedzieć :D

11. Rodzice oraz opiekunowie są odpowiedzialni za swoje dzieci i ich czyny.

12. Goście ponoszą odpowiedzialność za szkody umyślnie wyrządzone na terenie gospodarstwa.

13. Prosimy nie częstować naszych dzieci żywnością (alergia pokarmowa). Kotów również (złe nawyki).

14. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.30 do 07.00. Za zgodą wszystkich pozostałych gości godzina ta może ulec zmianie.

15. Korzystanie z wiaty ogniskowej lub kominka za pierwszym razem prosimy zgłaszać gospodarzom. Pokażą gdzie jest drewno i wszelkie akcesoria.

16. Prosimy nie niszczyć roślinności w ogrodzie, nie zrywać owoców itp. Nie ma ich dużo i mają swoje przeznaczenie (przetwory itp.)

17. Na parkingu jest dużo miejsca ale prosimy stawiać auta tak, aby dla każdego starczyło. Auta stawiamy jedno koło drugiego prostopadle do drogi dojazdowej.

18. Wszelkie wątpliwości i uwagi prosimy zgłaszać gospodarzom.

19. Atmosferę Gospodarstwa tworzą tak Gospodarze jak i Mili Goście :D . Gospodarze, jakkolwiek by to nie wyglądało, są w pracy. Są takie momenty, że jest nas tu dużo i trzeba współegzystować w pokojowej atmosferze.